Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Α, Ρε Μαμά.............


          Να ήξερες πόσο πολύ μου λείπεις....
Κάθε μέρα μου λείπεις, αλλά αυτές τις μέρες πιο πολύ!!! Δεν περνάει μέρα , ώρα που να μη μιλάω για εσένα, που να μη σε αναφέρω σε κάτι,που να μη σε σκέφτομαι...
Αυτές τις μέρες όμως θα ήθελα να σε είχα κοντά μου... έστω κι έτσι... όπως ήσουν αδύναμη,ανύμπορη πλέον... αλλά γαμώτο μου θα σε είχα!!! Θα σε έβλεπα... θα σου μιλούσα!!! Θα με συμβούλευες όπως έκανες από μικρό παιδί που ήμουν...θα μου έλεγες κάθε μέρα τα ίδια που μου έλεγες χρόνια τώρα κι εγώ σε άκουγα πάντα κάνοντας πως δε γνωρίζω και πως πρέπει να μου τα θυμήσεις εσύ!!! ''ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΕΕ'', ''ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΒΑΓΙΑ... ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΣ ΝΑ ΠΡΟΥΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ!!!'' και μετά με έπαιρνες τηλέφωνο την Κυριακή μετά την εκκλήσία ρωτώντας με....''ΠΗΓΕΣ ΠΗΡΕΣ ΒΑΓΙΑ? ΕΦΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ Η ΚΟΙΜΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΠΑΣ??'' - ναι ρε μαμά πήγα!!! Έφερα μην ανησυχείς!!! μετά πάλι μου έλεγες ''ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΠΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΓΑ!! ΤΗΝ ΜΕΤΑΞΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ.ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΚΑΙ ΞΥΔΙ ΕΧΕΙΣ ? ΚΟΙΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕ.. ''
σου άρεσαν τα δικά μου αυγά έτσι όπως τα έβαφα εγώ... και όταν σου τα έστελνα έτοιμα βαμμένα καθόσουν και τα καμάρωνες σαν να έβλεπες κάτι μαγικό.''ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ...ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ... ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ...'' μου έλεγες πάντα κι εγώ κορδονόμουν από περηφάνεια...
Που είσαι φέτος να έβαφα πάλι αυγουλάκια κι εσύ να ξανακαμάρωνες χαζεύοντας τα?? Μ.Πέμπτη σήμερα κι εγώ για πρώτη φορά εδώ και πολλά πολλά χρόνια δεν έβαψα αυγά....
Πήγα την Κυριακή και στην εκκλησία μαμά και έφερα Βάγια...
Αύριο πρωί θα έρθω εκεί που κοιμάσαι πλέον και θα σου φέρω Βάγια... μαζί με τα λουλούδια.
Σ'ΑΓΑΠΩ.............
 
Χρύσα Μπαλαμπάνη
13.4.2017
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου