Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

θου κυριε φυλακήν τω στοματι μου.............

#‎ΕΠΕΙΔΗ‬ εχω κουραστει αφανταστα με ολους εσας που με ελαφρα την καρδια τρεχεται να σταυρωσετε πρωτον ολους τους προσφυγες η μεταναστες η οπως θες πες το βαζοντας τους ολους στο ιδιο τσουκαλι με καθε λαθρο-μεταναστη παρανομο η μη, με καθε Τσιχαντιστη κλπ κλπ και στη συνεχεια να σταυρωνεται και οποιον αλλον ανθρωπο αασχοληθει μαζι τους η μιλησει γι αυτους η τους συμπονεσει η δωσει ενα χερι βοηθειας προς αυτους τρεχεται αμεσως ελαφρα την καρδια να του τα χωσετε χυμα και να τον λιθοβολισετε με ενα χαμογελο ικανοποιησης.....
ΑΗΔΙΑΣΑ πια με ολους σας. Δεν εχετε δειγμα ανθρωπιας μεσα σας για τιποτα και για κανεναν.... Μιλατε πως ολοι τρεχουν να σωσουν τους μεταναστες και κανεις δε νοιαστηκε ποτε για τον ΕΛΛΗΝΑ αν πειναει αν υποφερει κλπ κλπ. Και σας ρωτω εγω.Ειδατε εσεις τι κανουν οι Ελληνες γι αυτο? Ειδατε αν δινουν ενα πιατο φαι μια σακουλα ρουχα ενα ευρω εστω και μιλατε διχως να ξερετε? Γιατι εγω εχω δει παρα πολυ κοσμο και μεσα σε αυτους ειμαι κι εγω. Οπως εχουμε βοηθησει και πολλους αλλους ετσι και αυτους τους προσφυγες που περιφρονειτε.....
Δεν βγηκαμε ομως ποτε να το διαλαλησουμε ουτε να κανουμε POST πως ειμαστε εκει κι βοηθαμε η να αναρτησουμε καμια φωτο αναμεσα σε πεινασμενους για να δειξουμε ποσο καλοι ανθρωποι ειμαστε!!!!
ΣΥΓΝΩΜΗ κι ολας δηλαδη που δε βγαλαμε ντελαλη!!!!!
Να σας θυμησω πως καποτε υπηρξαν ΕΛΛΗΝΕΣ μεταναστες και προφυγες και στην χωρα μας και σε ολο τον κοσμο.Φανταστειτε λοιπον να τους φαιροντουσαν ολοι οπως εσεις και να τους κατηγορουσαν βαζοντας τους στο ιδιο καζανι καλους και κακους... γιατι σιγουρα θα υπηρχαν και κακοι...οπως παντου υπαρχουν...
Μετα την Μικρασιατικη καταστροφη οσοι Εληνες προσφυγες ηρθαν στην πατριδα μας και ‪#‎πατριδα‬ τους απο πολυ μεγαλο αριθμο ΕΛΛΗΝΩΝ δεχτηκαν επιθεση, χλευασμο,αδιαφορια την ωρα που μαναδες με βρεφη στην αγκαλια ετοιμοθανατα ικετευαν για λιγο γαλα και για ενα ξερο κομματι ψωμι..πολλοι ΕΛΛΗΝΕΣ εκλεισαν ερμητικα την πορτα τους βριζοντας τους και χτυπωντας τους ακομη!!! Ευτυχως ομως υπηρξαν και οι ''αλλοι'' οι οποιοι τους βοηθησαν με καθε τροπο με αξιοπρεπεια και ανθρωπια.Και υπαρχουν μαρτυριες και ντοκουμεντα γι αυτο..
ΑΝΘΡΩΠΟΣ δε λεγεσαι φιλε μου αν απλα θες να φαινεσαι Κυριος η Κυρια στον εξω κοσμο. Καλος ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ δε λεγεσαι αν τρεχεις διαρκως στις εκκλησιες και κανεις χιλιαδες σταυρους νομιζοντας πως εχεις ηδη στο τσεπακι μια θεση στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ....Καλος χριστιανος εισαι οταν βαζεις τη θεση σου στη θεση του αλλου η αλλιως ''φορεσεις τα παπουτσια του αλλου'' ωστε να βαδισεις στα βηματα του και να βιωσεις το πονο του.. οταν στην ψυχη σου εχεις περισσοτερη ΑΓΑΠΗ παρα ΜΙΣΟΣ για τους αλλους ....
Τελος ολοι εμεις οι 'αλλοι'' δε ζουμε στα βουνα. Εχουμε και αντιληψη εχουμε και αυτια και ματια ωστε να ακουμε και ν διαβαζουμε και να βλεπουμε τα παντα γυρω μας.. ΠΑΨΤΕ λοιπον να μας συμπεριφερεστε σαν καθυστερημενα και να μας / μου στελνεται διαφορα αρθρα του κολου και βιντεακια απο sites αδιαφορα που προσπαθουν με τις μαλακιες που γραφουν να κανουν ντορο μπας και κονομησουν κανα φραγκο!!!!
ΒΓΕΣΤΕ ΕΞΩ και αν εχετε τα @@ δωστε μισο ευρω εστω σε καποιον συμπολιτη μας απο αυτους που κατα εκατονταδες ξεροσταλιαζουν μες το κρυο ατελειωτες ωρες για ελεημοσυνη τις πιο πολλες φορες με ενα μικρο παιδακι στηυν αγκαλια ... το οποιο δεν εφταιγε σε τιποτα για την πουτανα τη ζωη που γεννηθηκε... ΔΩΣΤΕ λοιπον ενα ευρω η ενα γαριδακι η μια καραμελα εστω σε αυτο το παιδακι... γιατι καθημερινηα συναντω απειρους τετοιους αστεγους - προσφυγες και μη, αλλα μετα λυπης μου βλεπω παντα χιλιαδες ''καλους ανθρωπους'' να τους προσπερνανε και να μην ριχνουν ουτε καν ενα βλεφαρο προς αυτους λες και ειναι αορατοι\!!!!!
Που ειναι η ανθρωπια σας λοιπον σε εκεινους που εχει γεμισει ολη η Αθηνα να κοιμουνται εξω σε χαρτοκουτα εξω στο κρυο και στη βροχη?
Μονο στο ΜΟΝΣΤΗΡΑΚΙ εχει πανω απο δεκα που κοιμουνται καταγης σε κουρελια. Δεν ειδα ομως ποτε κανεναν να σταματησει να τους κοιταξει καν η να τους παρει ενα κουλουρι εστω των 50 σεντς. παρα τους προσπερναγανε ολοι αγνοωντας τους πραγματικα σα να ηταν αορατοι!!!!
ΑΝΘΡΩΠΕ λοιπον εσυ που πρωτος τον λιθον βαλετω προς τους ''αλλους'' που θα συμπονεσουν και θα βοηθησουν οπως μπορουν, αναλογησου την αλλη φορα πριν ανοιξεις ετσι ευκολα το στομα σου .... τι εκανες εσυ... τι προσφερες ....ποσο ησυχη εχεις την συνειδηση σου .... βαλε το χερι στην καρδια και αν νιωσεις ενταξει με την ψυχη σου τοτε ... τι να σου πω....
δε μενει παρα ενα να πω.... ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ..
Και κατι τελευταιο....
αν εδω μεσα το να ποσταρεις κατι σοβαρο το οποιο δεν ειναι του τυπου χαχαχα , δεν μιλαει για ΣΕΞ, κολους, βυζια, δεν δειχνει χαρουμενες στιγμες τραλαλα και τραλαλο τι ωρααια που πεταμε ολοι στο ΡΟΖ μας συννεφακι... και ενοχλει αφανταστα....
τοτε να το ξερουμε να αναρτουμε οτι σας αρεσει εσας... τραγουδακια, καρδουλες, σκυλακια, γατακια, και πρασινα λειβαδια που τρεχουν κατι γαιδουρια σαν κι εσας!!!!
Επισης ακουσα και διαβασα κατι παπαριες του στυλ εγω εχω τρεξει και βοηθησα και εγω συμποναω .. εγω αυτο.. εγω εκεινο....
και μου σηκωθηκε η τριχα καγκελο!!!! Γιατι γνωριζω παρα πολυ καλα τα ατομα αυτα και ξερω πολυ καλα και τι κανουν και τα πιστευω τους.. και πως ολα αυτα που ειπαν ειναι λογια του κολου!!!! ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.... θα ανοιξουν μυτες.... και δε πρεπει........
θου κυριε φυλακήν τω στοματι μου.............
Να μας σωσει ο Θεος μην πεσουμε ποτε στην αναγκη τετοιων ''συνανθρωπων '' μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Χρύσα Μπαλαμπάνη
12 / 3 / 2016

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου